Vítáme Vás v našem obchodě E-korálky.cz
Náš obchod zasílá zboží po České a Slovenské republice.
Č.účtu pro zákazníky z České republiky - 27-0549810297/0100 Komerční banka
Pro naše slovenské zákazníky možnost volby nákupu v EUR.
Č.účtu pro platby ze zahraničí - SEPA platby:
IBAN: CZ2001000000270549810297
SWIFT KOMBCZPPXXX
Komerční banka Železný Brod
Petr Machačka
Splzov 2
46822 Železný Brod
Ceny veškerého zboží i dopravy jsou uváděny včetně 21% DPH.
U slovenských firemních zákazníků s platným IČ DPH nebude na konečné faktuře účtováno DPH.
Zboží je rozděleno do skupin,u jednotlivých položek jsou uvedeny základní údaje a cena. Vybrané zboží si v požadovaném množství kliknutím uložíte do svého nákupního košíku.
Upozornění pro spotřebitele:
Skleněné perle a výrobky z ní by neměly přijít do kontaktu s vodou,která by je mohla poškodit či zkrátit jejich životnost a rovněž doporučujeme bižuterii před spánkem odkládat.
Vyplňte prosím své kontaktní údaje a při dalším nákupu se již pouze přihlásíte svým jménem a heslem. Osobní údaje zákazníků jsou chráněny před zveřejněním a jsou používány pouze pro zasílání zboží a pro komunikaci s prodávajícím. Náš obchod nabízí zatím dva druhy platby a to na dobírku nebo platbu předem na účet prodávajícího. Přesné podmínky plateb a ceny poštovného a balného jsou uvedeny v odkazu Obchodní podmínky. Při platbě předem je zboží zasláno nejpozději do dvou pracovních dnů (převážně ihned) po obdržení platby na účet, při platbě na dobírku nejdéle do dvou pracovních dnů(převážně ihned) po obdržení objednávky. Při reklamaci se poštovné nevrací. Vaši objednávku považujeme za závaznou,proto si prosím před odesláním pečlivě zkontrolujte své údaje a druh a množství zboží. Odesláním objednávky se zavazujete odebrat zaslané zboží a zaplatit cenu za zboží včetně poštovného. Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku nejdéle do dvou pracovních dnů (zpravidla dříve) a pokud nelze objednávku vyřídit bude prodávající kupujícího ihned informovat na jeho emailové adrese. V případě reklamace je kupující povinnen prodávajícího informovat co nejdříve a přesně popsat závady zboží, dodat kopii faktury či dokladu o zaplacení a uvést číslo objednávky. Prodávající vyřídí reklamaci nejdéle do 14 pracovních dnů ode dne reklamace, do 3 pracovních dnů odešle zprávu o obdržení reklamace.
Naše kontaktní údaje:
Firma Petr Machačka
Splzov 2, 468 22 Železný Brod, Česká republika, IČO 66651026, DIČ CZ 7708202524
tel. kontakt: +420 607 241 918
email: petr.machacka@email.cz
Možnosti platby:
Náš obchod Vám nabízí tyto možnosti doprav a plateb
Platba předem na účet pro české i slovenské zákazníky bez poplatku.
Při dopravě PPL pro české zákazníky - dobírka - bude přiúčtován poplatek 49 Kč.
Při dopravě Zásilkovna - pro české i slovenské zákazníky - dobírka - bude přiúčtován poplatek 25Kč.
Možnosti dopravy Česká republika:
Po České republice zasíláme expresně PPL do 2.pracovního dne ode dne objednávky, musí být objednáno nejdéle do 17.00h, v případě platby předem 2. pracovní den po obdržení platby za zboží.
Pokud si vyberete expresní dopravu PPL - je nutno uvést Váš kontaktní telefon, aby se s Vámi mohl spojit kurýr a domluvit si přesný čas dodání.
Na požádání možno zaslat i Českou poštou je nutno tento požadavek napsat do poznámky k objednávce.
Dodací podmínky Česká republika - Expresní služba PPL - max. hmostnost 25 KG na 1 objednávku
při objednávce do hmotnosti 10 KG................................119 Kč
při objednávce do hmotnosti 25 KG................................135 Kč
při objednávce do hmotnosti 9 KG nad 2 000 Kč - ZDARMA
Soukromá adresa B2C - výhody využití přepravní služby PPL
Než k vám přijede dodávka PPL, bude Vás řidič sám kontaktovat na uvedeném telefonním čísle, aby Vám oznámil, že Vám veze zásilku. Standardní čas doručení je 8-18 hodin.
Můžete si zvolit Večerní doručení a to od 17-21 hodin - seznam lokalit pro Večerní doručení naleznete zde.
Přesný čas doručení nelze upřesnit. Přibližný harmonogram doručení na Vaše PSČ můžete zjistit ve sledování zásilky po zadání čísla zásilky na www.ppl.cz
Cestu zásilky je možné sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz. Zásilka bude doručena následující pracovní den po převzetí zásilky.
Nová služba pro naše zákazníky - PPL Partner! - pouze pro ČR
V nákupním košíku eshopu si pro doručení zvolíte provozovnu PPL Partner
Do partnerských provozoven doručujeme zásilky Soukromý balík, a to i na dobírku. Partnerská místa nejsou na rozdíl od řidičů vybavena platebními terminály PPL, proto dobírku nelze uhradit platební kartou.
Svůj balík si můžete vyzvednout do 10ti dnů od uložení v provozovně
Balík Vám vydáme po ověření údajů z průkazu totožnosti shodnými s údaji na balíku
Dodací podmínky Česká republika - Zásilkovna - max. hmotnost 4 KG na 1 objednávku
při objednávce do 1 999 Kč......................65 Kč
Dodací podmínky Česká republika - Zásilkovna - max. hmotnost 9 KG na 1 objednávku
při objednávce do 1 999 Kč............... 165 Kč
Zásilkovna : Při objednávce nad 2 000 Kč max. hmotnost 9kg....... ZDARMA
Svůj balík si můžete vyzvednout do 21 dnů od uložení v provozovně.
Osobní odběr je ideální pro případy:
- nechcete se časově vázat při doručení na Vaši soukromou adresu, partnerská místa mohou mít otevřeno i o víkendu
- Váš zaměstnavatel neumožňuje převzít balík přímo v zaměstnání
Možnosti dopravy - Slovensko
Zásilkovna - převzetí na vybrané pobočce Zásilkovny:max. hmotnost 4 KG na 1 objednávku
při objednávce do 2 499 Kč......................155 Kč
při objednávce nad 2 500 Kč............. ZDARMA
Svůj balík si můžete vyzvednout do 21 dnů od uložení v provozovně.
Osobní odběr je ideální pro případy:
- nechcete se časově vázat při doručení na Vaši soukromou adresu, partnerská místa mohou mít otevřeno i o víkendu
- Váš zaměstnavatel neumožňuje převzít balík přímo v zaměstnání
Dodací podmínky Slovensko - Expresní služba PPL - max. hmostnost 25 KG na 1 objednávku
při objednávce do hmotnosti 25 KG................................325 Kč
Platba platební kartou:
Příjemce se může při převzetí zásilky rozhodnout, zda doběrečné zaplatí hotově nebo platební kartou.
O způsobu zaplacení se svobodně rozhodnete až v momentě převzetí zásilky.
Převzetí a reklamace:
Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.
Věříme, že si z naší nabídky vyberete a stanete se našim spokojeným zákazníkem.
Naše kontakty:
Firma Petr Machačka
pro komunikaci v českém jazyce: + 420 607 241 918
email: petr.machacka@email.cz