Vítáme Vás v našem obchodě E-koralky.cz
Náš obchod zasílá zboží po České a Slovenské republice přepravní službou PPL a to dle Vašeho přání buď přímo domů, do firmy, do výdejního místa - Parcelshopu nebo do Parcelboxu, které najdete opravdu skoro všude
Po předchozí dohodě je možné si vyzvednout zboží také přímo u nás v Českém ráji
K balení našich korálek využiváme výhradně již použité krabice a to s ohledem na životní prostředí
Číslo účtu:
IBAN: CZ2001000000270549810297
SWIFT KOMBCZPPXXX
Komerční banka Železný Brod
Petr Machačka
Splzov 2
46822 Železný Brod
Pro naše slovenské zákazníky možnost volby nákupu v EUR.
Minimální cena nákupu v našem obchůdku činí 200 Kč.
Možnosti platby:
Možnosti dopravy Česká republika
Po České republice zasíláme expresně PPL do 2.pracovního dne ode dne objednávky, musí být objednáno nejdéle do 17.00h, v případě platby předem na účet nebo online 2. pracovní den po obdržení platby za zboží.
Doručení zásilky přímo do výdejních míst PPL → Parcelshopu, Parcelboxu
Parcelshop - vybrané výdejní místo, kde na Vás balíček počká
Parcelbox - vybraný výdejní box, který je přístupný 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
v případě platby dobírkou ho můžete uhradit kartou.
Komunikace s příjemcem e-mailem a SMS
Maximální váha 20 kg
Maximální rozměr 60 x 43 x 43 cm → nelze využít při hodně velkých objednávkách
Cena dle hmotnosti balíku:
5 kg........................................... 75 Kč
10 kg........................................... 85 Kč
20 kg..........................................105 Kč
31,5 kg..........................................125 Kč
Doručení zásilky přímo k Vám domů nebo na firemní adresu + možnost dodání do výdejních míst PPL → Parcelshopu
Pokud si vyberete přepravu k Vám domů - je nutno uvést Váš kontaktní telefon, aby se s Vámi mohl spojit kurýr a domluvit si přesný čas dodání.
Než k vám přijede dodávka PPL, bude Vás řidič sám kontaktovat na uvedeném telefonním čísle, aby Vám oznámil, že Vám veze zásilku. Standardní čas doručení je 8-18 hodin.
Můžete si zvolit Večerní doručení a to od 17-21 hodin - seznam lokalit pro Večerní doručení naleznete zde.
Přesný čas doručení nelze upřesnit. Přibližný harmonogram doručení na Vaše PSČ můžete zjistit ve sledování zásilky po zadání čísla zásilky na www.ppl.cz
Cena dle hmotnosti balíčku:
5 kg........................................... 95 Kč
10 kg..........................................115 Kč
20 kg..........................................125 Kč
31,5 kg..........................................175 Kč
Možnosti dopravy - Slovensko
Na Slovensko odesíláme korálky přepravní službou PPL do 2.pracovního dne ode dne objednávky, musí být objednáno nejdéle do 17.00h, v případě platby předem na účet nebo online 2. pracovní den po obdržení platby za zboží.
Doručení zásilky přímo do výdejních míst PPL → Parcelshopu, Parcelboxu
Parcelshop - vybrané výdejní místo, kde na Vás balíček počká
Parcelbox - vybraný výdejní box, který je přístupný 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
Cena dle hmotnosti balíčku:
5 kg........................................... 85 Kč
10 kg..........................................105 Kč
20 kg..........................................115 Kč
Doručení zásilky přímo k Vám domů nebo na firemní adresu + možnost dodání do výdejních míst PPL → Parcelshopu
Pokud si vyberete přepravu k Vám domů - je nutno uvést Váš kontaktní telefon, aby se s Vámi mohl spojit kurýr a domluvit si přesný čas dodání.
Než k vám přijede dodávka PPL, bude Vás řidič sám kontaktovat na uvedeném telefonním čísle, aby Vám oznámil, že Vám veze zásilku. Standardní čas doručení je 8-18 hodin.
Přesný čas doručení nelze upřesnit. Přibližný harmonogram doručení na Vaše PSČ můžete zjistit ve sledování zásilky po zadání čísla zásilky na www.ppl.cz
Cena dle hmotnosti balíčku:
5 kg..........................................145 Kč
10 kg..........................................155 Kč
20 kg..........................................165 Kč
31,5 kg..........................................195 Kč
Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.
Věříme, že si z naší nabídky vyberete a stanete se našim spokojeným zákazníkem.
POZOR:
Naše skleněné korálky II. a III. jakosti
Korálky mohou obsahovat bublinky, chybějící dírky, být rysaté či nedolité, apod.
Uvedené vady, vedoucí k zařazení do II. nebo III. jakosti, nejsou důvodem k reklamaci.
DPH
Ceny veškerého zboží i dopravy jsou uváděny včetně 21% DPH.
U slovenských firemních zákazníků s platným IČ DPH nebude na konečné faktuře účtováno DPH.
Zboží je rozděleno do skupin,u jednotlivých položek jsou uvedeny základní údaje a cena. Vybrané zboží si v požadovaném množství kliknutím uložíte do svého nákupního košíku.
Upozornění pro spotřebitele:
Skleněné perle a výrobky z ní by neměly přijít do kontaktu s vodou,která by je mohla poškodit či zkrátit jejich životnost a rovněž doporučujeme bižuterii před spánkem odkládat.
Vyplňte prosím své kontaktní údaje a při dalším nákupu se již pouze přihlásíte svým jménem a heslem. Osobní údaje zákazníků jsou chráněny před zveřejněním a jsou používány pouze pro zasílání zboží a pro komunikaci s prodávajícím. Náš obchod nabízí zatím dva druhy platby a to na dobírku nebo platbu předem na účet prodávajícího. Přesné podmínky plateb a ceny poštovného a balného jsou uvedeny v odkazu Obchodní podmínky. Při platbě předem je zboží zasláno nejpozději do dvou pracovních dnů (převážně ihned) po obdržení platby na účet, při platbě na dobírku nejdéle do dvou pracovních dnů(převážně ihned) po obdržení objednávky. Při reklamaci se poštovné nevrací. Vaši objednávku považujeme za závaznou,proto si prosím před odesláním pečlivě zkontrolujte své údaje a druh a množství zboží. Odesláním objednávky se zavazujete odebrat zaslané zboží a zaplatit cenu za zboží včetně poštovného. Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku nejdéle do dvou pracovních dnů (zpravidla dříve) a pokud nelze objednávku vyřídit bude prodávající kupujícího ihned informovat na jeho emailové adrese. V případě reklamace je kupující povinnen prodávajícího informovat co nejdříve a přesně popsat závady zboží, dodat kopii faktury či dokladu o zaplacení a uvést číslo objednávky. Prodávající vyřídí reklamaci nejdéle do 14 pracovních dnů ode dne reklamace, do 3 pracovních dnů odešle zprávu o obdržení reklamace.
Firma Petr Machačka
Splzov 2, 468 22 Železný Brod, Česká republika, IČO 66651026, DIČ CZ 7708202524
tel. kontakt: +420 607241918
email: petr.machacka@email.cz